เหมาะกับผู้บริหาร Director Level เป็นต้นไปในองค์กรที่มีลักษณะดังต่อไปนี้ :
• ทีม Innovation / Digital
ที่ต้องหากลยุทธ์ของ Innovation ที่ user ต้องการ สร้างกำไรได้ และยั่งยืนจริง• ผู้บริหาร
ของธุรกิจ Platform / Tech driven company• องค์กรทั่วไป
ที่กำลังมองหาการทำ Digital Transformation แบบมีกลยุทธ์และตอบโจทย์ตลาดได้จริงDay1 : 21 June 2022
เวลา 9.00 – 12.00 น.
Marketing Transformation – The Next Marketing
Digital Disruption
• การเข้ามาดิสรัปต์โลกธุรกิจของเทคโนโลยี
• ธุรกิจที่ถูกบีบให้เปลี่ยน
• ปัจจัยการแข่งขันทางธุรกิจที่เปลี่ยนไป
Marketing Transformation: กระบวนการทรานส์ฟอร์มแนวคิดการตลาด
• อะไรคือนิยามของ Digitization, Digitalization, Transformation
• รูปแบบการตลาดและความแตกต่างของยุคก่อน VS ยุค Disruption
Marketing Transformation Framework: เฟรมเวิร์คหลัก สามมุมมองของการทำการตลาดยุคใหม่
• Product Transformation :
o Customer Desirability
o Business Capability
o Digital Technology
• Experience Transformation :
o Touchpoint
o Interaction
o Experience Technology
• Brand Transformation :
o Brand Value
o Communication
o Activation
• Data Driven Organization :
o Transformation Case study
โดย คุณสโรจ เลาหศิริ
Head of Marketing Transformation & Marketing Strategy, Bluebik Group PLC.
เวลา 13.00 – 14.30 น.
MarTech 2030 : Augmented Technology for Marketer
• Marketing Technology Fundamentals
• How Technology Transform Marketing World
• Marketing Technology Trend for The Next Decade
• The Orchestration of Business, Marketing, Technology & Data
• Real world used case from vary industry
โดย คุณจิตติพงศ์ เลิศประดิษฐ์
Head of Digital Marketing, Plus Property.
Book Author of “Marketing Technology Trend 2022”
เวลา 14.45 – 16.15 น.
Metaverse – World for tomorrow business
• Metaverse Trend
• What’s Metaverse ?
• Metaverse Industry
• Metaverse OS
• Re-imaging Business with Metaverse
• Brandverse Solution & Partnership Model
• T-VERSE : Multiverse Bridge Platform & Ecosystem
โดย คุณณัฐเศรษฐ์ ไตรทิพย์เจริญชัย
Digital Evangelist & CEO, Jenosize Digital Group
Day2 : 22 June 2022
เวลา 9.00 – 12.00 น.
Innovation Strategy and Discover Unknown
• Discover unknown = Art of asking the right question and right analysis for human first innovation
• GOOD innovation starts with IDEAs, but RIGHT innovation starts with WHY?
• How to find your “WHY”? = User insight deep dive
• Tools to discover unknows
• How to find a winning strategy for your innovation?
o Consumer understanding: User insight deep dive
o Core competency: What is perceived as our strengths and weakness?
o Competitive landscape: Understanding all alternatives which solve the same problems with us from a user perspective.
• Innovation Strategy = Long Term Superior Growth
• Case studies from local and international brands
โดย คุณบังอร สุวรรณมงคล
CEO and Founder, Hummingbirds Consulting
เวลา 13.00 – 16.00 น.
Workshop: Innovation Strategy and Discover Unknown
นำเครื่องมือและวิธีคิดต่างๆมาใช้ ในโจทย์การทำงานจริง
โดย คุณบังอร สุวรรณมงคล
CEO and Founder, Hummingbirds Consulting
และ คุณสโรจ เลาหศิริ
Head of Marketing Transformation & Marketing Strategy, Bluebik Group PLC.
วิทยากร
คุณจิตติพงศ์ เลิศประดิษฐ์
Head of Digital Marketing, Plus Property.Book Author of "Marketing Technology Trend 2022"
คุณณัฐเศรษฐ์ ไตรทิพย์เจริญชัย
CEO, Jenosize Digital GroupChief Metaverse Officer, Brandverse
คุณบังอร สุวรรณมงคล
CEO and FounderHummingbirds Consulting
คุณสโรจ เลาหศิริ
Head of Marketing Transformation & Marketing StrategyBluebik Group PLC.